Lastenkonsertti: Kengurumeininki

Kengurumeininki

Aika: su 6.11.2016 klo 16
Paikka: Mouhijärven yhteiskoulun liikuntasali

MLL Mouhijärven Yhdistys järjestää 90-vuotissyntymäpäivänsä kunniaksi kaikille avoimen maksuttoman lastenkonsertin. Esiintyjäksi tulee Kengurumeininki.

""Kuluneena aikana bändi on hauskuuttanut lapsia ja heidän vanhempiaan tuhansilla keikoilla ympäri maata.

Bändin lisäksi lavalla vilistävät useat ystävykset. Kengurun lisäksi voi törmätä vaikkapa aarretta etsivään Kapteeni Koukkuun. Intiaanipäällikkö Heiluva Hammas opettaa lapsille sadetanssin salat, yksinäinen peikko etsii ystävää ja astronauttikoira Musti tahtoo avaruuteen.

Tyylilajiltaan Kengurumeininki on rokkia, ja jotta soppa olisi riittävän mausteista, hämmennetään sekaan kaikkea mahdollista aina metallista jazziin.

Villiä irrottelua ja kaverin kanssa kimpassa pomppimista, loikkimista vapaasti sinne sun tänne, ihan mihin suuntaan vaan- riittää kunhan kaikilla on kivaa!""

Lastenkonserttin ei tarvitse ilmoittautua.

Hämeen lasten säätiö avustaa tapahtuman järjestämistä.

Samana päivänä myös yhdistyksen 90-vuotisjuhla klo 13.30 alkaen (ennakkoilmoittautuminen).