Äitienilta

10.5.2018

Tervetuloa viettämään omaa aikaa äitieniltaan!

Tulevan äitienpäivän kunniaksi nyt hemmotellaan teitä kaikkia äitejä!

Helatorstaina 10.5 klo 17-19 nuorisotila Holvilla, uotsolantie 54 B 1

Illanvietossa luvassa rentoa oleskelua ja herkuttelua hyvässä seurassa.
Hemmottelemassa meitä on kehuttu rentoutusohjaaja/Suggestoterapeutti (SHY) Merja Aalto ja kauneuteen perehtynyt Mary Kay esittelijä Eveliina Frantsila, joka tarjoaa ihanan käsihoidon sekä huulihoidon huulibaarissa. Varustauduthan rennolla mielellä sekä vaatetuksella, jumppapatjalla sekä pienellä tyynyllä ja peitolla.

Tilaisuudessa palkitaan myös Vuoden äiti. Voittajalle luvassa Purppurahelmen kakkulahjakortti!
Ilmiannot siitä kuka sinun mielestäsi tämän tittelin olisi ansainnut tulee ilmoittaa 9.5 mennessä.

Pidetään tunnelma rauhallisena ja keskitytään nauttimaan toistemme seurasta. Pienet sylivauvat ovat kuitenkin tervetulleita mukaan.

Osallistumismaksu iltaan on 4e ja jäseniltä 2e

Ilmoittautumiset 8.5 mennessä sähköpostilla mllmouhijarvi@gmail.com tai puh. 0503481467
Kerrothan ilmoittautuessa mahdollisista ruokarajoitteista.

Tervetuloa kaikki äidit porukalla nauttimaan!