Kevättuulen polku

12.4.2021

Tervetuloa ihastelemaan kevään tuloa kevättuulenpolulle. Kahdeksan vihjeen ja kahdeksan toiminnallisen tehtävän avulla perheet pääsevät tutustumaan Luonto-Liiton lasten Kevätseurannan lajeihin, tuttuihin ja helposti tunnistettaviin eläimiin ja kasveihin. Polulla turvavälit muihin kulkijoihin pitäen pääsee turvallisesti havainnoimaan, tutkimaan ja touhuamaan yhdessä oman porukan kanssa.

Mouhijärven Kevättuulen polun lähtöpisteet:

Mouhijärven seurakuntatalolta lähtevä metsäpolku, joka päättyy Lehtopolulle. Opaste polulle seuriksen parkkipaikalta. Ajankohta 12.-25.4.2021 (25.4. klo 15 asti).

Otamuksen kahvilan luota lähtevä Tilan kierros. Rastit ovat retkeilyreitin alkupäässä. Ajankohta 26.4.-9.5.2021.

Mouhijärven Kevättuulenpolun järjestää Luonto-Liiton Hämeen piiri yhteistyössä Mouhijärven MLL:n kanssa. Voit tutustua ennakkoon Kevätseurantaan sivulla www.kevatseuranta.fi